<i>b.Post/ Direct Mail</i><br>
HelloFresh kan je post versturen om je te informeren over onze acties. We kunnen je naam en adres, gedurende drie jaar na ontvangst van je laatste maaltijdbox, gebruiken voor soortgelijke aanbiedingen.
<br><br>
Indien je niet langer post wilt ontvangen van HelloFresh kan je contact opnemen met onze klantenservice of je uitschrijven op de wijze vermeldt op het poststuk. Indien je hebt aangegeven niet langer post te willen ontvangen, dan verwerken wij dit en benaderen wij je niet meer op het door jou opgegeven adres met post.
<br><br>
<i>c.Door-to-door marketing</i><br>
Het kan zijn dat we bij je aan de deur langskomen om je te informeren over onze activiteiten. Mocht je dit niet willen, dan kan je dit direct aangeven aan de sales agent of door contact op te nemen met onze klantenservice.
<br><br>
<i>d.Telemarketing</i><br>
HelloFresh zet telemarketing in omdat we je niet graag zien gaan. We informeren je graag over hoe we je mogelijkerwijs verder kunnen helpen. We kunnen onder andere het bij ons bekende telefoonnummer gedurende drie jaar na ontvangst van je laatste maaltijdbox gebruiken voor gelijksoortige aanbiedingen.
<br><br>
Daarnaast zet HelloFresh telemarketing in om nieuwe klanten te bereiken. Dit doen we alleen als je hebt aangegeven dat je een eenmalig aanbod van ons wilt ontvangen.
<br><br>
Wil je dit niet meer, dan kan je altijd aangeven dat je niet gebeld wilt worden. Dit kan door contact op te nemen met onze klantenservice of door dit tijdens of na het gesprek aan te geven. Als je hebt aangegeven niet meer gebeld te willen worden, dan verwerken wij dit en benaderen wij je niet meer op het door jou opgegeven telefoonnummer met telemarketing.
<br><br>
Vragen over het gebruik van telemarketing door HelloFresh kan je richten aan <a href="mailto:privacy@hellofresh.be">privacy@hellofresh.be</a>.
<br><br>
<i>e.SMS</i><br>
Het is mogelijk dat je marketing ontvangt per SMS. We kunnen je naam en telefoonnummer, gedurende drie jaar na ontvangst van je laatste maaltijdbox, gebruiken voor soortgelijke aanbiedingen.
<br><br>
Je kan je te allen tijde uitschrijven voor het ontvangen van marketing per SMS.
<br><br>
<i>f.Social Media</i><br>
HelloFresh is actief op verschillende social media-kanalen, onder andere op Facebook, Pinterest en Instagram.
<br><br>
Om ervoor te zorgen dat we onze klanten alleen relevante advertenties tonen, gebruiken we Facebook Custom Audiences (lijst methode). Hiervoor verzenden we gepseudonimiseerde e-mailadressen naar Facebook. De e-mailadressen worden voor verzending door middel van encryptie versleuteld, d.w.z. dat een hash-waarde wordt gevormd uit de e-mailadressen (een combinatie van verschillende letters en cijfers). Facebook kan deze hash-waarde vergelijken met bijbehorende hash-waarden van e-mailadressen van Facebookgebruikers. Op deze manier is het mogelijk om te bepalen welke klanten ook Facebookgebruikers zijn en om gerichte reclame aan hen te tonen op Facebook. Wij baseren ons hierbij op ons gerechtvaardigd belang. Je hebt te allen tijde het recht om hiertegen bezwaar te maken. Eventuele vragen of verzoeken kan je richten aan <a href="mailto:privacy@hellofresh.be">privacy@hellofresh.be</a>.
<br><br>
Het kan zijn dat je advertenties ziet van HelloFresh omdat je cookies hebt geaccepteerd.
<br><br>
Zie ons Cookie statement voor meer informatie over waarom je bepaalde advertenties op social media van HelloFresh te zien krijgt.
<br><br>
<i>g.Refer-a-Friend</i><br>
Indien je klant bent van HelloFresh, kan je jouw vrienden uitnodigen om ook een flexibel lidmaatschap aan te gaan bij HelloFresh. Het is van belang dat jouw vrienden daadwerkelijk bericht van ons willen ontvangen. Gebruik onze ‘refer-a-friend’ functie alleen als je voorafgaand overtuigd bent dat je vrienden interesse hebben in HelloFresh.
Je kan er ook voor kiezen om enkel de actiecode met je vrienden te delen zodat zij zelf kunnen kiezen of zij berichten van ons willen ontvangen.