De klantendienst van HelloFresh helpt je graag met het vinden van een oplossing.
Dit doe je via deze link.Ben je niet tevreden met de manier waarop je geholpen bent door de klantendienst? Dan kun je dat aan ons doorgeven door een officiële brief te schrijven naar:
HelloFresh Benelux B.V.
T.a.v. Team Tevredenheid HelloFresh
Zuidpark – Spaklerweg 50-52
1114 AE Amsterdam
Nederland
Of stuur een e-mail naar tevredenheid@hellofresh.be. Let op, je kunt dit e-mailadres niet gebruiken voor vragen over lidmaatschap, jouw box of andere reguliere vragen. Voor dat soort vragen verwijzen we je graag naar de klantendienst via
deze link.Denk eraan in je bericht in ieder geval het volgende te vermelden:
- je naam, adres en een telefoonnummer waarop je overdag te bereiken bent;
- een duidelijke omschrijving van je klacht;
- indien van toepassing kun je kopieën meesturen van documenten die wij voor de beantwoording van je klacht nodig hebben.