De klantendienst van HelloFresh helpt je graag met het vinden van een oplossing. <a href="https://www.hellofresh.be/contact-page/?redirectedFromAccountArea=true">Dit doe je via deze link.</a><br><br>Ben je niet tevreden met de manier waarop je geholpen bent door de klantendienst? Dan kun je dat aan ons doorgeven door een officiële brief te schrijven naar:<br><br> HelloFresh Benelux B.V.<br> T.a.v. Team Tevredenheid HelloFresh<br> Zuidpark – Spaklerweg 50-52<br> 1114 AE Amsterdam<br> Nederland<br><br>Of stuur een e-mail naar tevredenheid@hellofresh.be. Let op, je kunt dit e-mailadres niet gebruiken voor vragen over lidmaatschap, jouw box of andere reguliere vragen. Voor dat soort vragen verwijzen we je graag naar de klantendienst via <a href="https://www.hellofresh.be/contact-page/?redirectedFromAccountArea=true">deze link.</a><br><br>Denk eraan in je bericht in ieder geval het volgende te vermelden:<br>- je naam, adres en een telefoonnummer waarop je overdag te bereiken bent;<br>- een duidelijke omschrijving van je klacht;<br>- indien van toepassing kun je kopieën meesturen van documenten die wij voor de beantwoording van je klacht nodig hebben.