De klantendienst van HelloFresh helpt je graag met het vinden van een oplossing. Dit doe je via deze link.
Ben je niet tevreden met de manier waarop je geholpen bent door de klantendienst? Dan kun je dat aan ons doorgeven door een officiële brief te schrijven naar:
HelloFresh Benelux B.V. T.a.v. Team Tevredenheid HelloFresh Zuidpark – Spaklerweg 50-52 1114 AE Amsterdam Nederland
Of stuur een e-mail naar tevredenheid@hellofresh.be. Let op, je kunt dit e-mailadres niet gebruiken voor vragen over lidmaatschap, jouw box of andere reguliere vragen. Voor dat soort vragen verwijzen we je graag naar de klantendienst via deze link.
Denk eraan in je bericht in ieder geval het volgende te vermelden: - je naam, adres en een telefoonnummer waarop je overdag te bereiken bent; - een duidelijke omschrijving van je klacht; - indien van toepassing kun je kopieën meesturen van documenten die wij voor de beantwoording van je klacht nodig hebben.
Hoe wij jouw klacht behandelen
Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel en wij doen er alles om klachten te voorkomen. Wij zoeken samen met jou naar een passende oplossing. We komen binnen 5 werkdagen met een inhoudelijke reactie op jouw klacht.
Onlinegeschillenbeslechting
Indien je niet tevreden bent over de manier waarop wij jouw klacht hebben behandeld, kun je jouw klacht melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit is een platform dat door de EU is opgezet voor alle consumenten binnen heel Europa.